ILOvE YOU


ILOVEYOU

 



ILOVEYOU

 

اس ام اس های با مزه سری 3

                 سلام دوستان این دفعه براتون یه سری اس ام اس ها و جمله های عاشقانه و دوستانه

 

                     ولی از اون سر کاریاش  گذاشتم که خیلی قشنگ و با مزه هستن بهتون توصیه

 

                           می کن به ادامه مطلب برید و ازشون لذت ببرید!!!! یه خبر بد هم براتون

 

                              دارم!!! شرمنده من چهارشنبه 27 یه امتحان مهم  دارم و تا اون

 

                                 موقع نمی تونم براتون مطلب بذارم و چهارشنبه جبران

 

                                   می کنم شرمنده پس تا چهار شنبه راستی ادامه

 

                                        مطلب یادتون نرههه هااااااا و نظر میسیی

 

         

آهای.............

                              آهای اونایی که خودتونو زیاد می گیرین!!!!!!!!!


                                      چاه توالت ما هم زیاد می گیره


                                      گفتم در جریان باشیددددد!!!!!!

    

  HI "دادماست" هستم!!!! چه خبرا؟؟؟ این دفعه اگه گفتید چی داریم؟؟؟ آها آفرین یکیتون

 

                از اون ته مها درس گفت..! عکس های عاشقانه سری 4 تعجب نکنید!!!!

 

                            چرا که نه؟؟؟ در عرض 4  روز 4 تا سری عکس که همشون حداقل

 

                                   14 عکس دارن رو براتون گذاشتم اما این سری دیگه

 

                                         12 یا 14 تا عکس نیستچند تاس؟؟

 

                                                31 تا عکس جدید و عالیییییی با

 

                                                    کیفیت عالی!!! برای دیدن

 

                                                         به ادامه مطلب برید

 

                                                        چی؟؟؟؟پ ن پ

 

                                                            معلومه فقط

 

                                                           اعضاست

         خوب اگه عضو نیستی هم اشکال نداره تو ادامه مطلب می تونی به سرعت عضو شی

 

       

 

 

 

 

روز رهایی نزدیک است

سکوت کن .. سکوتی پر از فریاد..

آهای باران...

بغضت را بخور. قوی باش..

 

دیر باریدى باران ...

دیر...

من مدت هاست در حجم نبودن کسى خشکیده ام...

ببار بـــارون ...

یـــکــــی عشقش رو گــم کرده!

ببار بـــارون ...

مــحـالـه دیگــه برگــرده

ببار بـــارون ...

من ایـــنجــا گیج و داغـــونم

ببار بـــارون ...

که بــی عشقش نمیــ تونـــم

گــــاهــی فقـــط از کـــل دنیــــــا

دلتـــــــ یکـــی را مـی خــــواهــد

و مـی دانـــی تـا ابــد هـم کــه خــدا خــدا کنــی

بــــه دستـــش نمــی آوری...

مـی دانــی کــه بـــایـــد بگــذاری و بگــذری...!

تـلـخ اســــتـــــــــ !

باور ...

نبودن آنهــا کـه می توانســتــنــد باشــنـد ...

و تـلـخ تـر اســـتــــــــ امروز

باور ...

آنهــا کـه ادعای ماندن دارنــد
 

حرف میزنی اما تلخ !

محبت میکنی ولی سرد !

چه اجبــــــاری است دوست داشتن من ؟!

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


جــای تعجبــ ـــ ندارد کــه گـاهـی ...


نــوشتــه هــایـم غمگیننــد !!

و خــودم غمگیــن تــر از آنهـ ــا

دیگــر حتـ ـی حـوصله جنگیــدن بــا خــاطـراتـ ـم را هــم نـدارم ...

تــوانش را نیــ ـز !!

راستــی !! اگــر همیــن دلخوشـی لعنتـ ـی هــم نبــود ...

دیگــر تنهـ ـایی و خلـوتــ ـــ بــرایــم چــه مفهـومـی داشتــ ــــ ...!!

براي نمايش بزرگترين اندازه
كليك كنيد

 

 

بعضی ضربه ها نمی بــره

زخــــــم نمــــی کنـــــه

حتّی خراش هم نمــی ندازه

فقــــط "دردت" میــــاد

اونقدر که نــــــــفست رو "بنـــــد" میاره !

با تــو زیر بارانمــ ! چَــتر بَرای چه ؟

خیالــ که خــیســـ نِمی شَــود !!!...


شك كرده بودم كسي بين ماست

اما حالا فهميدم "من" بين دونفر بودم!

چقدر فرق هست

بين واقعيت و طرز فكر من ...

 

 

 

 

هرگز نفهمیدم

 

فراموش کردن درد داشت

 

یا فراموش شُدن !!!

به هر حال دارم فراموش میکنم...

"فراموش شُدنم را "....!

 

حَـــوا ڪـہ بـُـغض کــُــنـَــد  

 

 

 

 

 

 

حــَـتےِ خــُـدا هـَـم اَگـــَــر سیب بیآوَرَد  

 

 

 

 

 

 

چیزے جـــُــز گــِـریــہ آرامَش نـِـمے کــُــنــَـد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیب ها را قایــِــم کـــُــنید

 

 

 

 

 

 

خـــَــبـــَـرهاےِ اِمروزے هــَـمـہ شـــوم بــودَند

 

 

 

 

 

 

مـــَـن حَواے پـــُــر اَز بــُــغضــــَــم

        

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم می گیرد !

 

 

 

 

 

 

 

وقتی می نویسم فقط برای تو ...

 

 

 

 

 

 

 

ولی ...

 

 

 

 

 

 

 

همه می خوانند الا تو

 

خــــــدایـــــا بـــه تـــوســپـــردمـــش

امـــایــــه خــواهــشــی ازت دارم..!

 یـــه روزی..

یــــه جـــایـــی...

بـــغـــل یــــه غــریــبــــه..

وقـــتــــی ســــرمـــســـتـــه...

بـــدجــوری یـــادمــن بــنــدازش!!!

 

لیاقتـــــــــــ خیلی مهمه...!!

ولی گــــــــــــــــــاهی ما با احساساتمون...!!

لیاقتهای دیگــــــــــــــــــــران رو نادیده میگیریم...!!

و اجازه میدیمـــــــــــــــ خودشونو بیشتر از اونیـــــــــــــ که هستن حس کنن...

 

 

 

                             

                          

                                                       

 خوبى نکنــــــــــــــ ! انسان است فراموشکـــــــــــــــــار است…


از تنهایى اشــــــــــــ که در بیاید تنهایى اتــــــــــــــ را دور میزند ،


پشت مى کند به تو… به گذشتــــــــــــــــــه اش

حتی روزى میرسد که به تو میگویــــــــــــــــد: شما؟!!…

و این "شما" گفتنشــان از ریخته شدن سُـــرب داغ رو بدن هم بدتره....!!

بوسه لازم نیست...!

گرمــــــــــــای لبت که بهمـــــــــ میخوره ،

احساس زنده بودن بهم دستـــــــــــــ میده..

من لبـــــــــــــ هاتو با نفسش میخوام

وگرنه لبــــــــــــــ زیاده.....

 

 

 

   

 

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است

 


 که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند

 


 و تو از او رسم محبت بیاموزی

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:18 توسط آرمین| |


Power By: LoxBlog.Com